همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

زندگی در پاریس و نکاتی که باید بدانید

با یک مقاله دیگر از سری مقالات موسسه مهاجرتی چهره نگار با شما هستیم تا درباره پاریس این زیبای افسونگر نکاتی را برای شما شرح دهیم. علاوه بر این در صورتی که می خواهید درباره تحصیل در فرانسه بدانید از این لینک استفاده کنید.  با ما همراه باشید.
پاریس از آب‌وهوای معتدل و نسبتاً ملایمی برخوردار بوده که به شدت تحت‌الشعاع جبهه‌های آب‌وهوایی اقیانوس اطلس قرار دارد. زمستان‌های پاریس درست و حسابی سرد می‌شوند اما کارشان به یخبندان نمی‌رسد و از آن طرف هم تابستان‌هایی گرم، مطبوع و آفتابی دارد. پاریس با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود، از برخی خصوصیات آب‌وهوای قاره‌ای هم بی‌نصیب نمانده و هر از گاهی زمستان‌های خیلی سرد و تابستان‌های به شدت گرم را هم به چشم می‌بیند. 
پاریس با داشتن ۶۵۰ میلی‌متر بارش سالانه، نمی‌تواند جزو شهرهای پرباران به حساب آید اما می‌توان این‌طور گفت که بارندگی‌های پاریس تقریباً در تمام طول سال پراکنده‌اند و فقط تابستان است که کمترین میزان بارش را دارد. بهار و پاییز پاریس فوق‌العاده زیبا و در عین حال غیرقابل پیش‌بینی و فی‌البداهه‌اند. بهارش خنک است و هر از گاهی بازگشت سرمای زمستان و بارش برف را نیز تجربه می‌کند. پاییزش از سپتامبر تا نوامبر کلید می‌خورد و دمای هوا رو به کاهش می‌گذارد و روزهای بارانی و ابری‌اش شروع به خودنمایی می‌کنند تا حس و حال شاعرانه این شهرِ همیشه در تکاپو را مضاعف سازند.

شرایط انسانی و فرهنگی زندگی در پاریس چگونه است؟ (زندگی در فرانسه)
اگر مهاجرت به پاریس و زندگی در فرانسه مد نظرتان است، باید به این نکته واقف باشید که پاریس یکی از متراکم‌ترین شهرهای جهان از لحاظ جمعیت است. از طرفی این شهر آنقدری وسعت دارد که اجازه ندهد، حس نامطبوع شلوغی و ازدحام یک پایتخت پرهیاهو به شما منتقل شود. پاریس بیش از دو میلیون و دویست هزار نفر جمعیت دارد که در حدود نیمی از آنها مسیحی کاتولیک، هفت درصد مسلمان، چهار درصد پروتستان، دو درصد یهودی و بالغ بر یک چهارم جمعیتش را مردمان لائیک و غیرمذهبی تشکیل می‌دهد.
 پاریس بدون تردید یک شهر چندفرهنگی به تمام معناست و با گذشت زمان و افزایش شمار مهاجران، این خصیصه‌اش پررنگ‌تر می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم، پاریس سرشار است از زیبایی‌های فرهنگی و تاریخی و گزینه‌هایی که همیشه سال می‌توانید برای تفریح و تفنن روی آنها حساب کنید. از گم شدن در دالان‌های بی‌انتهای موزه لوور گرفته تا سیر و سیاحت در معماری بناهایی خارق‌العاده همچون کلیسای نوتردام و سَنت شاپل، تا سالن‌های اپرا و نمایش، تا پارک‌ها و باغ‌های معروف و کرانه رود سن، تا گالری‌های ریز و درشت و کافه‌های دنج و رستوران‌های اسم و رسم‌دار، تا زندگی شبانه‌ای که در تمام جهان زبانزد عام و خاص است.
 مردم پاریس شاید آنچنان خونگرم به نظر نرسند و حتی به گوشتان خورده باشد که پاریسی‌ها رفتار چندان دوستانه‌ای نسبت به خارجی‌ها نشان نمی‌دهند. اما تردیدی نداشته باشید که چنین قضاوتی درباره شهری که درصد قابل توجهی از جمعیتش را مهاجران تشکیل می‌دهند و از لحاظ توریستی در جایگاه اول جهان قرار دارد، کمی نامنصفانه و اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. 
به‌هرحال برای زندگی در فرانسه، بد نیست که حال و هوای پاریسی‌جماعت را بیشتر و بهتر درک کنیم. مردم پاریس به قدم زدن و پرسه زدن آهسته و با طمأنینه‌شان معروف‌اند و برایش لغت مخصوصی هم دارند و از آن با عنوان هنر پرسه زدن یا Flaneur (فِ لَ نُغ) یاد می‌کنند. 
کافیست که چند صباحی زندگی در فرانسه و پاریس را تجربه کنید، تا برایتان مسجل شود که این مردمان، به شدت اهل غنیمت شمردن لذت‌های کوچک زندگی هستند. خصوصیتی که شاید برای بسیاری از مردم از فرهنگ‌های دیگر، ادا و اطواری بیش نباشد. اما هرچه بیشتر با آنها معاشرت کنید، آنها را بیشتر هضم کرده و قضاوتی بهتر از آنها خواهید داشت. در کل اینکه فرانسوی‌ها دوست دارند ضرباهنگ و ریتم زندگی در دستان خودشان باشد، به‌جای اینکه اجازه دهند زندگی پرتلاطم شهری، خود را به آنها دیکته کند.
وضعیت اقتصادی و کیفیت زندگی در پاریس به چه صورت است؟
پاریس هم از نظر سیاسی و هم اقتصادی پایتخت و مهم‌ترین شهر فرانسه محسوب می‌شود. یعنی پایتخت کشوری که هفتمین اقتصاد بزرگ جهان بوده و در اتحادیه اروپا، مقام دوم را پس از آلمان دارد. یکی از مهم‌ترین اهرم‌های اقتصادی فرانسه، صنایع شیمیایی پیشرفته این کشور است که در کنار حوزه گردشگری، سهم به‌سزایی در رشد و توسعه اقتصادی این سرزمین دارد. پاریسی‌ها در زمره شیک‌ترین و مشکل‌پسندترین مردمان جهان شناخته می‌شوند و بی‌راه نیست که صنعت مد و پوشاک در این سرزمین، از رونق بالایی برخوردار باشد. 
در جریان رکود اقتصادی بزرگی که حدود یک دهه قبل تمام جهان را درنوردید، پاریس یکی از اقتصادهایی بود که سریع‌تر از سایرین قسر در رفت و گلیمش را از آب بیرون کشید.
 طبق آمار سال ۲۰۱۸ این کشور با داشتن ۲۸ شرکت سرشناس و بزرگ در فهرست پانصد کمپانی برتر جهان، بعد از ایالات متحده و آلمان و چین و ژاپن در مقام پنجم قرار گرفت. در سال ۲۰۱۹ کمترین میزان درآمد یک پاریسی بدون در نظر گرفتن مالیات و بیمه و سایر هزینه‌های الزامی، چیزی در حدود هزار و پانصد یورو و دستمزد هر ساعت کار در یک شغل تمام‌وقت، به عددی بالغ بر ده یورو می‌رسید. در پاریس میزان ساعات کار در طول یک هفته کاری، برابر با ۳۵ ساعت است و یکی از کوتاه‌ترین هفته‌های کاری جهان به شمار می‌رود.

برای کار و زندگی در پاریس چه مهارت‌هایی بیشتر مورد نیاز است؟
شاید چنین به نظر رسد که ارتباط تنگاتنگ اقتصاد پاریس با اتحادیه اروپا، یافتن شغل مناسب را برای مهاجران دشوار کرده است. این مطلب تا حدودی مصداق دارد اما اگر جزو کسانی باشید که در زمینه‌ای بخصوص دارای تخصص و مهارت هستید، برای یافتن شغل دلخواهتان به مشکلی بر نخواهید خورد.
 با این حال قوانین و مقررات جدید باعث افزایش مالیات‌ها شده و شرکت‌های بسیاری را به تعدیل نیروهایشان وا داشته و از سویی دیگر تعداد مشاغلی که در پاریس و به‌طور کلی در کشور فرانسه ایجاد می‌شوند، کمتر از حد انتظار بوده است. تردیدی نیست که چنین وضعیتی یافتن شغل را سخت‌تر می‌کند اما از آن‌سو هم مالیات بیشتر، تأمین اجتماعی باکیفیت‌تری را حاصل می‌کند و برخی از جنبه‌های کار و زندگی را بهبود می‌بخشد. یکی از نکات مثبت زندگی در پاریس این است که با تسلط به زبان انگلیسی هم می‌توانید در معرض موقعیت‌های شغلی بسیاری قرار گیرید. 
در واقع شرکت‌هایی هم هستند که به‌طور خاص دنبال نیروهای انگلیسی‌زبان می‌گردند. یکی از مشاغل پرطرفدار در پاریس، نگهداری از کودکان است و خانواده‌های بسیاری در این شهر ترجیح می‌دهند یک پرستار مسلط به زبان انگلیسی استخدام کنند. همچنین کار کردن به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی و یا پیش‌خدمت هتل و رستوران هم از مشاغل در دسترسی هستند که لزوماً نیازی به تسلط بر زبان فرانسه ندارند. اگر بخواهیم تعدادی از پردرآمدترین مشاغل موجود در فرانسه را نام ببریم، باید به مواردی مثل، مدیر بازاریابی، افسر پلیس، وکیل دادگستری، مشاور مالی، خلبان هواپیما، کارمند بخش‌های دولتی و درمانی، بروکر و دلال اقتصادی، پزشک، پرستار و یا سایر متخصصان حوزه درمانی اشاره کنیم.

اوضاع مسکن در پاریس چگونه است؟
پاریس از لحاظ هزینه‌های مسکن، شهر گرانی محسوب می‌شود. اما باز هم از این حیث به پای شهرهایی مثل لندن، سانفرانسیسکو و یا نیویورک نمی‌رسد. بهترین کار ممکن این است که برای زندگی در فرانسه در ابتدا با کمک آژانس‌ها و پلتفرم‌های آنلاین، تا حدودی با اوضاع مسکن در پاریس آشنایی پیدا کرده و پس از آن به جست‌وجو و رصد بیشتر و دقیق‌تر ادامه دهید. گفته می‌شود قیمت خرید مسکن از زمان رکود اقتصادی در سال ۲۰۰۸ کمی افت کرده اما هزین اجاره خانه کماکان گران است و به قوّت خود باقی مانده. با یک تخمین نسبی می‌توان گفت که قیمت خرید به ازای هر متر مربع خانه در پاریس مبلغی در حدود ۹۶۰۰ یورو و اجارة مسکن متری ۲۰ الی ۳۳ یورو در ماه درمی‌آید؛ یعنی اجاره یک آپارتمان ۴۰ متری، ماهانه هزار و دویست یورو آب می‌خورد. توجه داشته باشید که متراژ آپارتمان‌ها هرچه کمتر باشد، نرخ اجارة آنها به ازای هر متر مربع گران‌تر می‌شود.

بهترین وکیل کیفری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این مقاله از سری مقالات مجله حقوقی دفتر وکالت میعاد عدالت انتخاب شده است. با ما همراه باشید تا درباره بهترین  وکیل کیفری  و ویژگی هایی که باید داشته باشد آشنا شویم.

جرائم کیفری چگونه‌اند؟

جرائم کیفری ممکن است شامل جرم‌های زیادی باشند که هر کدام می‌توانند به تنهایی افراد زیادی را درگیر کنند. برخی از جرائم کیفری شامل خیانت در امانت، قتل، کلاهبرداری، تهدید و توهین، دیه، ضرب و جرح، آدم ربایی، مزاحمت تلفنی، تجاوز به عنف، سرقت، انتقال مال غیر و … هستند که البته بسیاری از موارد آنها را ذکر نکردیم.

بهترین وکیل کیفری

وکیل دعاوی کیفری می‌تواند در زمینه استحقاق حق افرادی که با جرم‌های این چنینی درگیر هستند و همچنین تنظیم یک شکایت نامه با کیفیت به افراد کمک کند.

در یک پرونده قتل قطعاً هر وکیلی نمی‌تواند پرونده را پیش ببرد و این کار باید توسط فردی حرفه‌ای و با تجربه صورت گیرد. تقریبا تمام جرائم کیفری حساس‌اند و اثبات جرم یا برائت از جرم برای کسی که حق با اوست، تا حد زیادی به انتخاب وکیل بستگی دارد. در بخش‌های بعدی سعی می‌کنیم حتما به روش‌های درست انتخاب وکیل اشاره کنیم.

موسسه میعاد عدالت سال‌ها تجربه پرونده‌های حقوقی دشوار را داشته و هزاران موکل خود را راضی رهسپار کرده است. این موسسه با بهترین وکلای کیفری تهران همکاری می‌کند و وکیل مناسب را متناسب با پرونده شما معرفی می‌کند. برای مشاوره با وکیل کیفری، وکیل انحصار وراثت ، وکیل طلاق توافقی و سایر حوزه های حقوقی حتما با ما تماس بگیرید.

ویژگی‌های وکیل کیفری خوب

برای انتخاب وکیل مناسب برای پرونده‌های کیفری بهتر است یک وکیل کیفری خوب که در این زمینه تخصص و تجربه لازم را دارد انتخاب کنید. این وکلا با قوانین مربوط به این پرونده‌ها و با تمام پروسه‌های این چنینی آشنا هستند.

اما اینکه تنها به نوع وکیل توجه کنید کافی نیست و بهتر است با توجه به ویژگی‌های او وکیل مناسب را انتخاب کنید. ویژگی‌های یک وکیل دادگستری خوب در این زمینه می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

وقت شناس بودن

اغلب پرونده‌های کیفری محدودیت زمانی دارند و وقت شناس بودن در آنها بسیار مهم است. یک وکیل کیفری مناسب باید وقت شناس بودن و در حداقل زمان به دنبال نتیجه گیری باشد. شما می‌توانید وقت شناس بودن وکیل را حتی از زبان بدن و در اولین ملاقات با او تشخیص بدهید. در غیر این صورت ممکن است با مشکلات زیادی در حین دادرسی مواجه شوید.

تسلط بر تکنیک‌های روانشناسی ضروری

معمولا وکلای متبحر با استفاده از تخصص و تجربه خود می‌توانند از علم روانشناسی به نفع موکل خود استفاده کنند. این علم با کاربرد در سایر مسائل می‌تواند آنها را حل کند. وکیل با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی می‌تواند بر روی افراد تاثیر بگذارد و بیشتر آنها را اقناع کند.

شناخت بر پزشکی قانونی

در بسیاری از موارد کیفری لازم است پزشکی قانونی نیز با شما همکاری کند. یک وکیل دادگستری خوب اطلاعات لازم در مورد پزشکی قانونی را دارد و می‌تواند با استفاده از آنها خطاها و ایرادات احتمالی را رفع کند و پروسه‌های مربوط به این نهاد را به خوبی طی کند.

دانش و تخصص بالا

وکیلی که در زمینه کاری شما (پرونده‌های کیفری) اطلاعات جامع و به‌روزی داشته باشد، بسیار بیشتر می‌تواند به شما کمک کند. در پرونده‌های کیفری ممکن است مسائل زیادی مثل شناسایی اثر انگشت، جعل اسناد و … پیش بیاید که وکیل باید در این زمینه نیز اطلاعات و تجربه کافی داشته باشد.

به طور کُلی اگر وکیل مورد نظر شما در زمینه مورد نظر سابقه موفق داشته باشد، یعنی تمام این مراحل را از قبل طی کرده و موفقیت بیشتری نسیب شما می‌کند.

وکیل دعاوی کیفری چه وظایفی دارد؟

اگر قصد دارید دعوی کیفری خود را در دادگاه مطرح کنید باید یک وکیل کیفری عالی انتخاب کنید. طرح درست دعوی بسیار مهم است و وکیل باید از ابتدا به تنظیم شکواییه و همچنین طرح دعوی به شما کمک کند و با استفاده از مدارک موجود به شما کمک کند.

وظایف وکیل کیفری

وکیل باید تمام امور مربوط به موکل و حضور در دادگاه و اثبات دعوی شما را بر عهده بگیرد. در چنین پرونده‌های کیفری که ممکن است شما در آنها ادعا داشته باشید، معمولاً یکبار می‌توانید دعوی خود را مطرح کنید. بنابراین بسیار مهم است که وکیل شما از این یک فرصت به خوبی استفاده کند.

وظیفه وکیل این است که تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد و کارهای مربوط به دادرسی را پیگیری کند. همچنین نامه‌ها و درخواست‌هایی که به دادگاه ارائه می‌کنید با توسط وکیل نوشته یا حداقل بررسی شود. در غیر این صورت ممکن است شما به حق خود نرسید و حتی علاوه بر این هزینه دادرسی برای شما افزایش یابد.

بهترین وکیل کیفری تهران

همانطور که تا کنون دانستید، وکیل کیفری یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین وکیل‌های دادگستری محسوب می‌شود که موفقیت در پرونده‌ها به تخصص و تجربه وی بستگی دارد. وکیلی که تجربه بیشتری در زمینه کاری مورد نظر داشته باشد به راحتی می‌تواند بهتر عمل کند؛ البته تجربه تنها شانس موفقیت را افزایش می‌دهد و هستند کسانی که تجربه کافی نیز دارند اما در پرونده خود شکست می‌خورند. بنابراین انتخاب وکیل کارآزموده بسیار موثر است.

بهترین وکیل دعاوی کیفری می‌تواند از مهارت خود برای موفقیت شما در جریان پرونده استفاده کند. از جمله‌ مهارت‌های تاثیر گذار، می‌توان به احاطه بر موضوع پرونده و قدرت کلام اشاره کرد که باعث افزایش سهولت در پیشرفت پرونده شود.

هزینه وکیل کیفری چگونه است؟

طبق قانون مصوب سال 1385 حق الوکاله وکلا به مقدار مشخصی تعیین شده است که این حق الوکاله بنا به توافق طرفین می‌تواند متفاوت باشد که البته معمولا متفاوت نیز هست. از آنجایی که هزینه وکیل کیفری نسبت به سایر وکلا بیشتر است، توصیه می‌کنیم حتما قرارداد مناسب و محکمی را قبل از شروع کار با وکیل خود ببندید تا دچار مشکل نشوید.

توجه داشته باشید که با هزینه کم نیز می‌توانید یک وکیل کیفری خوب اختیار کنید و لازم نیست حتما مبلغ کلانی بابت این مسئله پرداخت کنید. البته باید گفت که انتظار نداشته باشید با هزینه جزئی بتوانید بهترین وکیل دادگستری تهران را اختیار کنید.

شماره وکیل کیفری عالی در تهران

تا اینجا در مورد ویژگی‌های وکیل کیفری و نحوه درست انتخاب این وکیل اشاره کردیم. اما باید گفت که برای داشتن یک وکیل مناسب حتما به مشاوره احتیاج داریم و در اغلب موارد نیز فرصت اشتباه در انتخاب نداریم. از این رو موسسه حقوقی میعاد عدالت فرصتی را برای شما فراهم آورده تا بتوانید به راحتی وکیل تضمینی کیفری مناسب را که تخصص و درست کار بودن وی تضمین شده است را بشناسید.

چگونه یک وکیل پایه یک دادگستری خوب انتخاب کنیم؟

با یکی دیگر از سری مقالات دفتر وکالت میعاد عدالت با شما هستیم. در این مقاله می خواهیم درباره وظایف وکیل پایه یک دادگستری با شما صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

به طور کُلی وکیل کسی است که بعد از عقد قرارداد وکالت از طرف فردی دیگر، به انجام کاری مامور می‌شود. شما با اختیار یک وکیل او را به عنوان نماینده کاری خود معرفی می‌کنید و مسئولیت‌های مشخصی را به او می‌سپارید. فردی که یک وکیل انتخاب می‌کند، می‌تواند یک فرد حقیقی یا حقوقی (مثل یک شرکت) باشد. اما سوال اصلی این است که وکیل پایه یک دادگستری کیست؟ احتمالاً بعد از اینکه یک مشکل حقوقی یا قضایی در شهر تهران برایتان پیش آمد به عنوان اولین پیشنهاد سعی می‌کنید یک وکیل در تهران انتخاب کنید.


وکیل پایه یک دادگستری

در مورد وکیل پایه یک دادگستری باید گفت که افرادی که در رشته حقوق، فقه یا حوزه تحصیل می‌کنند، برای اینکه بتوانند وکیل شوند در آزمون وکالت شرکت می‌کنند. سپس فرد با قبولی در آزمون وکالت وکلای دادگستری، پروانه وکالت دریافت می‌کند و به عنوان کارآموز تحت نظر کانون وکلا فعالیت می‌کند.

پس از دوره کارآموزی، فرد ملزم است در یک آزمون به نام آزمون نهایی کانون وکلا شرکت کند و بعد از قبولی در تمام مراحل آن، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری معرفی می‌شوند و پروانه وکالت دریافت می‌کند. بنابراین فردی که وکیل پایه یک دادگستری فعالیت می‌کند، از آزمون‌های سخت و زیادی به خوبی عبور کرده و در دوره کارآموزی تجربه کسب کرده است.


وکیل پایه یک دادگستری در تهران

برخی از افرادی که مشکل حقوقی خاصی دارند سعی می‌کنند حتما با یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران مشورت کنند. مشاوره با وکیل می‌تواند با اهداف مختلفی شامل موارد زیر انجام شود:

برخی از افراد ممکن است برای اختیار وکیل توانایی مالی کافی نداشته باشند و نتوانند از این طریق مستقیماً پرونده حقوقی خود را پیگیری کنند. بنابراین این افراد ترجیح می‌دهند با مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری اطلاعات و نکات لازم در مورد پرونده حقوقی خود را دریافت کنند و شانس خود را افزایش دهند.

برخی ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند. برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل‌اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند.

برخی از افراد نیز تنها برای انتخاب وکیل در تهران ، اقدام به مشاوره با وکیل پایه یک می‌نمایند. این افراد با انجام مشاوره کلیات پرونده قضایی خود را از وکیل می‌پرسند و بعد از توافق با وکیل مورد نظر، با او قرارداد می‌بندند و پیگیری پرونده خود را به او می‌سپارند.


وظایف وکیل پایه یک دادگستری

وظایف وکیل پایه یک دادگستری در یک آیین نامه اجرایی لایحه قانون استقلال کانون وکلای دادگستری به تصویب رسیده است و در ماده 76 خود به تمام این وظایف اشاره کرده است. به موجب این ماده وظایف مهم وکیل پایه یک شامل:

وکیل پایه یک دادگستری موظف است قبل از طرح دعوا یا شکواییه برای موکل خود، در طی مراحل دادرسی و پس از آن در جهت ایجاد صلح و سازش میان طرفین دعوا تلاش کند.

وکیل باید متن وکالت نامه و قرارداد مالی با موکل خود را به صورت دقیق و با وضوح کامل عقد کند یک نسخه را به موکل خود تحویل دهد.

وکیل باید در مقابل تمام اسناد و مدارکی که از موکل دریافت می‌کند به او رسید بدهد.

وکیل باید از قبول کردن هرگونه سند یا وجه نقد به جزء مبلغ ذکر شده در قرارداد پرهیز کند.

وکیل موظف است پس از عقد قرارداد وکالت با موکل خود، دادخواست، شکواییه و لوایح مربوط به پرونده را تنظیم کند و جز در موارد عذر موجه عدم حضور در جلسه دادگاه، در جلسات دادخواهی شرکت کند و در حد متعارف پرونده حقوقی موکل خود را پیگیری کند.

وکیل باید تمام ابلاغیه‌های مربوط به پرونده که از سوی مراجع قضایی یا ... می‌رسد را در موعد قانونی دریافت، مشاهده و موکل خود را مطلع کند.


مهارت‌های وکیل پایه یک دادگستری

در هر شغلی مهارت‌های فرد باعث افزایش کیفیت کار و افزایش نتیجه‌گیری مثبت او می‌شود. بنابراین یک وکیل پایه یک دادگستری خوب نیز باید مهارت‌های کافی داشته باشد.

به طور عمده به ویژگی‌های یک وکیل خوب اشاره کردیم اما برخی مهارت‌ها در تمام وکلا ضروری‌اند. مهارت‌هایی مثل دانش حقوقی بالا، فن بیان قوی، تسلط به زبان و ادبیات فارسی (و در صورت نیاز زبان‌های دیگر)، داشتن جسارت و آگاهی کامل از قوانین و پروسه‌های قضایی از مهارت‌های ضروری یک وکیل در تهران هستند.


چگونه وکیل پایه یک دادگستری را انتخاب کنیم؟

پرونده‌های حقوقی معمولا‍‍ً از پیچیدگی‌ها و دشواری‌های زیادی برخوردارند و بدون آگاهی درست از قوانین و اصول نمی‌توان در این موارد به حق خود رسید.

گاهی پیش می‌آید فرد به هر دلیلی وکیل نامناسب اختیار می‌کند باعث اتلاف وقت، نتیجه نگرفتن و ضایع شدن هزینه‌های وی می‌شود. این در حالی است که شما می‌توانید با انتخاب یک وکیل پایه یک دادگستری که علاوه بر ویژگی‌هایی که ذکر کردیم خصیصه‌های مشهودی نیز داشته باشد، او را از سایر وکلا متمایز کنید.

به کمک یک وکیل پایه یک دادگستری که حرفه‌ای عمل می‌کند شما می‌توانید بالاترین شانس موفقیت در پرونده را داشته باشید و نتیجه خوبی دریافت کنید. مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با انتخاب وکیل پایه یک باید به آن توجه کنید عبارتند از:


تخصص و مهارت وکیل

امروزه علاوه بر اینکه اطلاعات عمومی وکیل مهم است، تخصص وکیل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. درست است که یک وکیل پایه یک از اطلاعات حقوقی کافی برخوردار است، اما او باید مانند بسیاری از مشاغل دیگر در حوزه کاری شما هم تخصص داشته باشد.

برای مثال: وکیل ملکی ، وکیل مهاجرتی، وکیل خانواده ، وکیل تجاری، وکیل چک ، وکیل امور حسبی، وکیل کیفری  و … وجود دارند که هر کدام در حیطه کاری خود تخصص دارند.


پایه وکالت

در ایران سه نوع وکیل وجود دارد که می‌توانند به عنوان وکیل رسمی پرونده‌های قضایی را پیگیری کنند. این سه نوع وکیل شامل وکیل کارآموز، وکیل پایه دو و وکیل پایه یک دادگستری هستند که همانطور که قبلاً هم گفتیم وکیل پایه یک از همه آنها تخصص و مهارت قوی‌تری دارد.

شما باید برای حل پیچیدگی‌های پرونده خود وکیل پایه یک دادگستری اختیار کنید. مطمئن باشید که پایه وکالت در تجربه و مهارت وکیل بسیار موثر است. برای دریافت شماره وکیل پایه یک دادگستری، با موسسه حقوقی و دفتر وکالت میعاد عدالت در تماس باشید.


تجربه کافی

علاوه بر تخصص و پایه وکالت، تجربه وکیل نیز بسیار مهم است و می‌تواند اعتبار او را نشان دهد. برخی وکلا در دادگاه‌ها شهرت دارند و تجربه آنها زبان‌زد است؛ به طوری که در پرونده‌های معروف و پیچیده به پیروزی دست یافته و موکل خود را به حق خود رسانده‌اند.

شما برای انتخاب بهترین وکیل باید سابقه کاری و زمان فعالیت او در حوزه تخصصی مورد نظر را بررسی کنید.


حسن شهرت و امانت‌داری

وکیل مناسب باید در میان مردم خوشنام باشد و تخصص و تجربه او همیشه ذکر کلام سایرین باشد. علاوه بر این حسن رفتار و امانت‌داری او بسیار ضروری است و باعث می‌شود با او به مشکل بر نخورید.

زمانی که شما در یک فرایند دادرسی پیچیده قرار دارید، تنها چیزی که نمی‌خواهید به مشکل خوردن با وکیل خودتان است.

بنابراین وکیل باید اسرار شما را حفظ کرده و با صداقت با شما برخورد کند. اینکار باعث می‌شود وکیل با رقیب شما وارد معامله نشود و تمام تلاش خود را تنها برای رسیدن شما به حق خودتان انجام دهد.

شما برای انتخاب بهترین وکیل باید سابقه کاری و زمان فعالیت او در حوزه تخصصی مورد نظر را بررسی کنید.


شماره بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران

در تهران وکلای زیادی مشغول فعالیت در زمینه‌های حقوقی مختلف هستند و تشخیص بهترین آنها تا حد زیادی با استفاده از راه‌حل‌هایی که ذکر کردیم ممکن است. یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران مراجعه به موسسات حقوقی است.

این موسسات در هر مورد چندین گزینه به شما پیشنهاد می‌کنند و انتخاب وکیل را با توجه به هزینه مورد نظر شما معرفی می‌کنند.

موسسه حقوقی میعاد عدالت یکی از معتبر‌ترین موسسات حقوقی در ایران است که با بهترین وکلای تهران همکاری می‌کند. این موسسه با موفقیت بیش از 80 درصدی در پرونده‌های خود اعتبار بالایی دارد و رضایت موکلان را تا بیشترین حد خود کسب کرده است.

توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب وکیل پایه یک دادگستری با موسسه حقوقی میعاد عدالت با مدیریت محمدرضا دهقان 09124069602 تماس بگیرید.