همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

3 اشتباه در حوزه سئو که باید بدانید

بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی سعی دارند تا با انجام سئو وردپرس نسبت به رقبای خود رتبه بهتری در صفحه نتایج گوگل کسب کنند. چالش‌های مختلفی بر سر راه این هدف وجود دارد اما بزرگترین چالش آن توجیه‌پذیری نرخ بازگشت سرمایه، در واقع همان به صرفه بودن اقدامات سئو می‌باشد.

برای موفق شدن در حوزه سئو وردپرس باید ابتدا نگرش قبلی خود را تغییر داده و باور کنید که با میزان مشخصی از تلاش خواهید توانست بر رقبای خود غلبه کنید. تصور نکنید که برای بهینه ‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو حتما باید بودجه زیادی داشته باشید. همیشه می‌توانید از تکنیک‌های ساده سئو بدون هزینه زیاد استفاده کنید تا ظرف چند ماه نتایج جذابی را مشاهده کنید. یادتان باشد که سئو وردپرس یک برنامه بازاریابی بلند مدت است و باید برای نتیجه دادن آن صبر داشته باشید.
آیا شما نیز این ۳ اشتباه را در حوزه سئو انجام می‌دهید؟
قبل از اینکه به توضیح این تکنیک‌ها بپردازیم باید مطمئن شوید که این ۳ اشتباه را هنگام انجام عملیات سئو مرتکب نمی‌شوید. قبل از شروع به استفاده از تکنیک‌هایی که در ادامه مقاله آمده است باید یک زیرساخت مناسب ایجاد کنید. بنابراین از این اشتباهات پرهیز کنید:
در صورتی که می خواهید بدانید Seo چیست می توانید وارد سایت سئو دو شوید.
۱. استفاده تکنیک‌های قدیمی سئو
گوگل و دیگر موتورهای جستجو به صورت مداوم در حال تغییر و بهبود یافتن هستند. بنابراین اگر خود را با آخرین هک‌ها و تکنیک‌های سئو سازگار نکنید، نتایج مورد نظر را کسب نخواهید کرد. به همین سادگی!
اگر هنوز از دانش قدیمی سئو استفاده می‌کنید وقت آن است که تکنیک‌های جدید را فرا بگیرید و دانش خود را به روز کنید.
اگر بازگشت سرمایه مطلوبی ندارید، بررسی کنید که آیا هنوز از استراتژی‌های قدیمی سئو استفاده می‌کنید؟ پس وقت تغییر هست…
۲. از وب سایت خود غافل شده‌اید
برخی فقط بر روی سئوی خارجی سایت تمرکز داشته و بر روی سایت خود فعالیتی ندارند. زمان آنکه فقط روی بک لینک کار می‌کردند گذشت است. سایت شما باید به خوبی برای استفاده کاربران بهینه شده باشد . طراحی کاربرپسندی داشته باشید و مطالب با کیفیتی نیز فراهم کرده باشید تا در این صورت بتوانید رتبه خوبی در سئو بگیرید.

اگر سایت شما کارآیی مناسبی نداشته باشد نه تنها کاربران آن را ترک می‌کنند بلکه بدین صورت گوگل متوجه می‌شود که سایت شما مناسب کاربران نیست و به شما امتیاز منفی خواهد داد.
۳. چشم بسته عمل نکنید
مهم نیست که در چه صنعتی فعالیت دارید و مخاطبین شما چه کسانی هستند، نمی‌توانید برای رشد سئوی سایت خود فقط به حدس و گمان تکیه کنید. به عبارت دیگر باید از ابزارهای تحلیل سایت مثلا گوگل آنالیتیکس5 استفاده کنید تا بتوانید میزان دستیابی به اهداف خود را اندازه‌گیری کنید. برای اینکه در فعالیت سئو موفق باشید باید اطلاعات دقیقی از این ابزارهای تحلیل کسب کنید و از آنها به نحوی موثر استفاده کنید. بدین ترتیب قادر خواهید بود که دلایل شکست و موفقیت خود را بدانید.
9 تکنیک ساده هک رشد سئو
با پرهیز از اشتباهاتی که در بالا به آن اشاره کردیم، اکنون وقت آن است که به توضیح  تکنیک هک سئو که به شما کمک خواهد کرد تا به رقبای خود غلبه کنید، بپردازیم:
۱. بر تولید محتوای همیشه سبز تمرکز کنید
محتوای همیشه سبز به محتوایی گفته می‌شود که یکبار ایجاد می‌شود اما برای مدت طولانی همچنان معتبر و ارزشمند است. این گونه از محتوا به این دلیل که برای مدت طولانی معتبر است و می‌تواند در طول زمان خواننده‌های جدیدی داشته باشد. این روش یک روش موثر و بسیار ساده برای رشد سئوی سایت است.
اگر دقت کرده باشید محتوای همیشه سبز، روی موضوعاتی تمرکز دارد که بدون توجه به زمان انتشار، اهمیت و ارزش خود را حفظ می‌کنند.
محتوای همیشه سبز نه تنها باعث افزایش ترافیک (اعم از ارگانیک و رسانه‌های اجتماعی) سایت شما خواهند شد بلکه در طول زمان سرنخ‌های (افرادی که به نحوی به خدمات و مطالب شما علاقه نشان می‌دهند به عنوان مثال اطلاعات تماس خود را در سایت شما ثبت می‌کنند) با کیفیتی نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.
شکی نیست که مطالب خبری یا مطالبی که تاریخ انقضا دارند نیز در جای خود از اهمیت اساسی برخوردار هستند. اما اگر با دید نرخ بازگشت سرمایه و به صرفه بودن تولید محتوا فکر می‌کنید، مطالب همیشه سبز بسیار برای شما مفید خواهند بود.
مقالات همیشه سبز اعتبار و اعتماد را در کاربران ایجاد خواهد کرد و به وجه تمایز شما با دیگران تبدیل خواهند شد. به خصوص اگر با تحقیق و جستجو موضوع این مقاله را انتخاب و آن را نوشته باشید.

نکاتی درباره قرار گرفتن در رتبه اول در سرچ گوگل

نتایج جست‌وجوی گوگل با وجود پنل دانش گوگل، جعبه‌های پرسش و پاسخ2، سؤالات مرتبط و بسط پذیر، نتایج محلی و موارد دیگر قوی‌تر می‌شود. با وجود این راه‌های زیاد و مختلف برای شاخص شدن، کار کردن برای تبدیل به یکی از رتبه‌های برتر و قرار گرفتن در رتبه اول در سرچ گوگل ارزش تلاش کردن را دارد.


رنکینگ بالاتر به معنای نرخ کلیک بسیار بالاتر است


این یک واقعیت اثبات شده است که صفحه اول گوگل اکثر ترافیک را به خود جلب می‌کند، اما آیا می‌دانستید که برای نتایجی که در قسمت‌های بالاتر صفحه قرار گرفته اند نسبت به آن‌هایی که پایین‌تر قرار گرفته اند، در نرخ کلیک، تفاوت‌های چشمگیری وجود دارد؟ یک مطالعه اسمارت اینسایتز نرخ کلیک زیر را طبق موقعیت گوگل نشان می‌دهد:


نتیجه اول: 36.4٪ نرخ کلیک

نتیجه دوم: 12.5٪ نرخ کلیک

نتیجه سوم: 9.5٪ نرخ کلیک

نرخ کلیک 3 در نتایج بعدی رو به کاهش می‌رود، برای نتیجه 10 به 2.2٪ کاهش می‌یابد. (معمولاً حداکثر 10 نتیجه ارگانیک در هر صفحه وجود دارد، اکنون حتی کمتر از قبل؛ به دلیل وجود نتایج محلی4، تبلیغات، جعبه‌های پاسخ و سایر ویژگی‌های جدید). اگر شما در بالای صفحه نتایج گوگل قرار ندارید، کلیک‌های بسیار زیادی را از دست می‌دهید.


چگونه به بالای گوگل برسیم؟

کسب امتیاز برتر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و قرارگیری در بالای صفحه، می‌تواند منجر به برجسته شدن در یکی از پیش‌ نمایش‌های نتایج جست‌وجو در صفحه اول، قرار گرفتن سریع کسب و کارتان در معرض نمایش و افزایش اعتبار شما شود. همه ی این فعالیت ها را سئو و بهینه سازی سایت می گویند.


ترافیک در جایگاه های برتر

مطالعه دیگری توسط Chitika نشان داد که نتایج برتر در گوگل 33٪ از ترافیک جست‌وجو را به خود اختصاص می‌دهند. هرچه به هدف قرار دادن وب سایتتان در جایگاه بهتر و بالاتری در گوگل نزدیک‌تر شوید، در نتایج جست‌وجوها بهتر حضور خواهید داشت اعتبار برندتان بیشتر می‌شود. 


چگونه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و رنکینگ‌های بالای صفحه اول، به کسب و کار شما سودرسانی می‌کند؟

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یک رویاست و اگر برای شما به حقیقت بپیوندد، چه چیز دیگری برای دانستن وجود دارد؟ در واقع چیزهای زیادی برای دانستن وجود دارد و درک اهداف مختلفی که رنکینگ برتر می‌تواند به کسب و کار شما برای رسیدن به آن‌ها کمک کند، مهم است. 


دید خود را بهبود ببخشید

فرض کنید که آجر و ملات و مکانی برای ساختن دفتر کار خود در اختیار دارید. اگر بین این دو گزینه مانده بودید که کسب و کار خود را در جاده اصلی که از داخل شهر می‌گذرد راه ‌اندازی کنید یا در خیابانی ساکت و فرعی، کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ البته که جاده اصلی.


با 167 میلیارد جست‌وجو در هر ماه که در گوگل انجام می‌شود، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مانند ساخت دفتر کسب و کار شما در شلوغ‌ترین جاده شهر است. هر چه افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند، میزان آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. هر چه مصرف کنندگان با نام تجاری شما آشناتر باشند، نسبت به فعالیت‌های تبدیل، پذیراتر می‌شوند.


ترافیک وب سایت را هدایت کنید

پیش‌نمایش‌ها و انسر باکس‌ها می‌توانند اطلاعات زیادی را ارائه دهند. در حالی که یک صفحه نتایج موتور جست‌وجو به خودی خود می‌تواند بعضی اوقات اطلاعاتی را که یک شخص به آن احتیاج دارد تأمین کند، هنوز تعدادی سوال برای جست‌وجوکنندگان وجود دارد که افراد برای رسیدن به پاسخ، به ناچار بر روی یک وب سایت کلیک می‌کنند. فراموش نکنید که اغلب قبل از تبدیل شدن شخص به مشتری، چندین تعامل با یک کسب و کار انجام می‌شود، بنابراین تعامل با وب سایت شما مهم است.


نه تنها قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باعث افزایش چشمگیر ترافیک وب سایت شما می‌شود، بلکه قرار نگرفتن در صفحه اول گوگل هم ضرر بزرگی به شما می‌زند. در حقیقت، صفحه اول گوگل حداقل 71٪ از ترافیک وب را به خود جذب می‌کند (برخی منابع حتی تا 92٪ می‌گویند)، اما در صفحه دوم این میزان به 6٪ از کلیک وب سایت کاهش می‌یابد. این کاهش شدید در ترافیک وب، نشانگر اهمیت بسیار زیاد صفحه اول گوگل است.


اعتبار صنعت خود را افزایش دهید

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نیاز به ایجاد محتوای باکیفیت به صورت مرتب دارد که گوگل آن را تشخیص می‌دهد و نیازهای جستجوکنندگان خود را برآورده می‌کند. این کار به زمان نیاز دارد، اما افزایش ترافیک و اعتمادی که نتیجه خواهد داد، ارزش سرمایه گذاری را دارد.


علاوه بر این، برای نوشتن به صورت مرتب در مورد صنعت و تجارتتان، نیاز است که شما با آنچه مخاطب هدف شما می‌خواهد بداند و همچنین آخرین به روز رسانی‌ها در صنعت خودتان، همگام و از آن مطلع و به‌روز باشید. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل از آن جهت حائز اهمیت است که باعث توسعه و نگهداری از پایگاه دانش می‌شود که در آن کسب و کار شما می تواند استوار بایستد.

چگونه در آلمان کار فریلنسری انجام دهیم؟

قوانین راه‌اندازی یک کسب‌وکار به عنوان یک فرد خود اشتغال در آلمان برای شهروندان آلمانی و خارجی‌ها یکسان است. برای کار کردن به عنوان یک فریلنسر یا تاجر در آلمان، ممکن است به مجوز اقامت و قبل از آن به ویزای جستجوی کار آلمان نیاز داشته باشید.

 

راه اندازی کسب و کار در آلمان

اگر شما شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستید، می‌توانید یک شرکت در آلمان تاسیس کنید و یا صرفا با اطلاع‌رسانی به دفتر ثبت محلی خود، در زمینه خود اشتغالی کار کنید. اگر شما شهروند یک کشور غیر عضو اتحادیه اروپا هستید و مجوز اقامت دارید، می‌توانید در هر زمانی کسب‌وکار خود را آغاز کنید.

 

انواع کسب و کارها در آلمان

شما می‌توانید یا به عنوان یک تاجر خود اشتغال ‏در یک فعالیت تجاری (‏مانند: یک سازنده یا فروشنده کالا یا اداره یک کافه) ‏، یا به عنوان عضوی از یک حرفه آزاد (‏مانند: یک پزشک، حسابدار، مشاور کسب‌وکار، هنرمند، معلم یا اطلاعات و حرفه‌ای مربوط به زبان، مانند: یک نویسنده یا مترجم)‏ کار کنید. این فعالیتی است که شما انجام خواهید داد و نه صلاحیت‌های شخصی‌تان که تصمیم می‌گیرند چه دسته‌ای از خود اشتغالی شما در آن قرار می‌گیرد. اداره مالیات تصمیم نهایی را می‌گیرد.

 

ساختارهای قانونی برای شرکت‌های نوپا کسب‌وکار

زمانی که شما به عنوان یک تاجر انحصاری در دفتر تجارت ثبت‌نام می‌کنید و یا اگر یک فریلنسر هستید که برای یک شماره مالیاتی به اداره مالیات محلی خود درخواست می‌دهید، کسب‌وکار شما به طور خودکار ساختار قانونی مالکیت انحصاری ‏را اتخاذ می‌کند. هیچ نیازی به حداقل سرمایه نیست و شما تمام مسئولیت دارایی شخصی را به عهده دارید.

 

به همین ترتیب، با یک فرد GmbH شما کارمند خودتان می‌شوید، که برای مالیات مفید است. شرکت در قبال دارایی‌هایش مسئول است اما به ۲۵ هزار نفر محدود می‌شود. شرکت شما در معرض مقررات قانون تجاری قرار خواهد گرفت. شما باید یک دفتر اسناد رسمی داشته باشید تا یک GmbH یک نفره را وارد دفتر ثبت تجاری کنید. شما معمولا تنها در صورتی می‌توانید GmbH را راه‌اندازی کنید که یک کسب‌وکار را اداره کنید.

 

یک شرکت با مسئولیت محدود UG ‏برای کسب و کارهای کوچک مناسب است، نه فریلنسرها، که می‌خواهند بدهی را محدود کنند و به حقوق صاحبان سهام زیادی نیاز ندارند.

 

علاقه به شروع یک کسب‌وکار

دولت فدرال و اتحادیه اروپا برنامه‌های حمایتی برای کمک به مردم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار در آلمان، به ویژه در شرق آلمان دارند. این وام‌ها ممکن است وام‌های کم‌بهره با دوره‌های بازپرداخت طولانی و کمک‌های بلاعوض غیرقابل بازپرداخت باشند. اداره استخدام نیز به کسانی که از بیکار هستند، کمک مالی ارائه می‌دهد.

 

چگونه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم؟

اگر شما خدمات حرفه‌ای مانند یک روزنامه‌نگار، دکتر یا مشاور مالیاتی ارائه می‌کنید و یا یک فریلنسر هستید، می‌توانید کار خود را تنها با درخواست برای یک شماره مالیاتی از اداره مالیات محلی آغاز کنید. فرم درخواست به زبان آلمانی است. ممکن است از یک آلمانی بخواهید به شما در تکمیل آن کمک کند. با این حال، اگر فرم شما ناقص یا به طور نادرست پر شود، ثبت شما پردازش نخواهد شد.

شما به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

 

یک پاسپورت معتبر یا سند هویت ملی

مجوز اقامت (‏اگر شما از خارج از اتحادیه اروپا هستید)‏

بسته به بخشی که می‌خواهید در آن کار کنید (‏به عنوان مثال، پذیرایی)‏، مجوز

اگر در بخش‌های تجاری و یا صنایع دستی کار می‌کنید، یک کارت صنعتی یا کارت تجاری

هزینه ثبت‌نام، بسته به شهرداری


دفتر بازرگانی از طرف شما سایر مقامات مربوطه را مطلع خواهد کرد. این موارد ممکن است شامل دفتر مالیات، صندوق بیمه حوادث، دادگاه محلی (‏ثبت تجاری الکترونیکی)‏، اتاق محلی صنعت و تجارت یا اتاق صنایع دستی، و دفتر نظارت بر تجارت (‏بهداشت و ایمنی) ‏باشد. همچنین ممکن است لازم باشد با مقامات دیگر تماس بگیرید. به عنوان مثال، اگر شما در حال کار بر روی پیش‌زمینه‌های مورد استفاده برای هدف دیگری هستید، ممکن است نیاز داشته باشید که برای تغییر استفاده از دفتر ساخت‌وساز درخواست دهید.

 

اگر می‌خواهید در بخش صنایع دستی کار کنید، باید در فهرست هنرمندان صنایع دستی ‏و یا در فهرست فعالیت‌های مشابه در اتاق صنایع دستی ثبت‌نام کنید

دستگیره مخفی کابینت چه ویژگی هایی دارد و مزایا و معایب آن چیست؟

از دیگر سری مقالات HTNPrime با شما هستیم تا درباره دستگیره مخفی کابینت نکاتی را برای شما بازگو کنیم. کابینت و دستگیره کابینت لوکس‌ مهم‌ترین نقش را در دکوراسیون آشپزخانه ایفا می‌کند زیرا که نه تنها یک فضای مناسب برای نگهداری وسایل فراهم می‌کند، بلکه تاثیر زیادی روی ظاهر و دکوراسیون آشپزخانه دارد. به طوریکه، بیشتر جذابیت این بخش از خانه به طرح کابینت‌های آن بستگی دارد.

رنگ و جنس مهم‌ترین عواملی هستند که زیبایی آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در گذشته دستگیره‌های کابینت یک میله خمیده شکل بودند. این محصولات خیلی ساده بودند و نمی‌توانستند تمام سلیقه‌ها را پوشش دهند. اما امروزه تنوع این محصول بیشتر شده است.


ویژگی های دستگیره مخفی کابینت چیست؟

شاید در گذشته که آشپزخانه‌ها به کمک درب و دیوار از سایر بخش‌های خانه جدا می‌شدند، اهمیت کمتری در ظاهر خانه داشتند. اما امروزه آشپزخانه‌ها به علت طراحی خاص و ادغام  با فضاهایی مثل نشمین اهمیت زیادی در دکوراسیون داخلی پیدا کرده‌اند.


یکی از موضوعاتی که همیشه موقع خرید کابینت‌های آشپزخانه ذهن مشتری را مشغول می‌کند انتخاب نوع دستگیره است زیرا باید هم زیبا باشد و هم فضای زیادی اشغال نکند. وجود کابینت‌هایی با دستگیره مخفی موجب شده انتخاب برای مشتری راحت‌تر شود.


چند نوع کابینت با این مدل دستگیره وجود دارد. برخی آهن‌ربایی هستند که با کمی فشار باز و بسته می‌شوند. در برخی دیگر به صورت یک کانال توخالی در لبه درب تعبیه می‌شود. بدین صورت فضایی ایجاد می‌شود که می‌توان از آن برای باز و بسته کردن درب استفاده کرد.


مزایا و معایب دستگیره های مخفی چیست؟

مزایا:


افزایش زیبایی ظاهری محیط آشپزخانه

قابلیت ست شدن با تمام دستگاه‌های برقی موجود در آشپزخانه

امکان استفاده برای طولانی مدت (به علت ساده بودن همیشه مطابق با مد روز است)

باقی نماندن اثر انگشت روی آن (زیرا معمولاً برای باز کردن درب فقط فضای داخلی درب لمس می‌شود)

پیشگیری از بروز خطراتی که برخورد به دستگیره می‌تواند به وجود آورد (گیر کردن لباس به آن یا برخورد سر در هنگام زمین خوردن احتمال بروز صدمات جدی را به دنبال دارد)


معایب:

نیاز به نظافت مداوم

این نمونه محصولات باید به طور منظم تمیز و گردگیری شوند. در محصولات دارای کانال به راحتی گرد و غبار جمع می‌شود. به همین دلیل، باید به نظافت منظم آن‌ها توجه شود.

به علت لمس صفحه، احتمال کثیف شدن کابینت‌های آهن‌ربایی در مقایسه با انواع دارای دستگیره بیشتر است. بهتر است این انواع را زود به زود تمیز کنید و یا از آن‌ها برای بخش‌هایی که کمتر باز و بسته می‌شوند استفاده نمایید.

گران بودن

برای خرید دستگیره کابینت مخفی در مقایسه با انواع معمولی باید هزینه بالاتری بپردازید. معمولاً قیمت این انواع در مقایسه با انواع معمولی 20 تا 50 درصد بیشتر است.

قیمت دستگیره کابینت مخفی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای برآورد هزینه باید مدل، نوع، جنس، برند (شرکت تولید کننده) و هزینه نصب را در نظر بگیرید.

برای مشاهده مرکز فروش یراق آلات کابینت تهران  وارد سایت آریا یراق شوید.


انواع دستگیره مخفی کابینت کدامند؟

در حال حاضر، انواعی از این محصولات وجود دارد که هر کدام از آن‌ها خصوصیات مخصوص به خود را دارند:


دستگیره آهنربایی مکانیکی:

این محصولات ظاهری کاملاً مخفی داشته و دارای یک بخش آهن ربایی و یک بخش مکانیکی هستند و هیچ دستگیره‌ای از بیرون وجود ندارد. بنابراین، به کمک بخش آهن ربایی و مکانیکی و با کمی فشار دادن می‌توان درب را باز و بسته کرد.

از این نمونه محصولات معمولاً برای کابینت‌های بخش بالایی آشپزخانه و کشوهای زیر کانتر استفاده می‌شود.


دستگیره یکپارچه با درب کابینت:

با ایجاد شیب در درب یک فضای مخفی ایجاد می‌شود. در حقیقت، این شیب محل قرارگیری انگشتان است و می‌تواند به باز و بسته کردن درب آن کمک کند. شیب در داخل لبه بیرونی درب قرار می‌گیرد و قابل مشاهده نیست.


دستگیره های پروفیلی:

این محصول در کابینت‌های زمینی کاربرد دارد. در جلوی کشو به صورت افقی یا عمودی نصب می‌شود. فضای ایجاد شده بین کابینت‌ها امکان باز و بسته کردن درب را فراهم می‌کند.


دستگیره های بیرونی:

تنوع زیادی دارد و به صورت یک بخش جداگانه روی کابینت قرار می‌گیرد. در حقیقت، چند سانتی‌متر بیرون‌زدگی از لبه درب نقش دستگیره را ایفا می‌کند. این بیرون‌زدگی به قدری کوچک است که روی ظاهر کابینت تاثیر زیادی ندارد و معمولاً فلزی و دارای طول کمی هستند و برای درب‌های کشویی و کشوهای زیر کانتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هزینه تعویض قفل درب به چه عواملی بستگی دارد؟

در این مقاله از سایت htn prime با شما هستیم تا درباره تعویض قفل درب نکاتی را خدمت شما ارائه دهیم پس با ما همراه باشید. استفاده از قفل و کلید از دیرباز به منظور حفظ امنیت در میان ‌مردم متداول بوده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این محصولات نیز دستخوش تغییر شده و انواع متنوع‌تری از آن‌ها در دسترس عموم قرار گرفته است.

اگرچه قفل‌ها برای افزایش ایمنی به وجود آمده‌اند اما عدم توجه به برخی نکات کارآیی آن‌ها را کاهش می‌دهد. اگر می‌خواهید حداکثر ایمنی را برای خود تامین کنید، به زمان تعویض قفل در موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید:

  • بعد از خرید یک ملک جدید
  • بعد از اجاره یک ملک جدید
  • بعد از مورد سرقت قرار گرفتن محل زندگی یا محل کار
  • بعد از نقل مکان مستاجر از ملک شما
  • هنگام به سرقت رفتن یا گم شدن کلیدها
  • بعد از اخراج یکی از کارمندان یا استعفای وی به علت نارضایتی
  • بعد از طلاق
  • هنگام خراب شدن قفل
  • اگر از آخرین باری که قفل را عوض کرده‌اید سال‌ها گذشته است

هزینه تعویض قفل درب به چه عواملی بستگی دارد؟

نوع قفل

در حال حاضر محصولات متنوعی را می‌توانید در بازار پیدا کنید. بنابراین، با توجه به متریال مورد استفاده، تکنولوژی ساخت و برند محصول گزینه‌های متنوعی پیش روی شما وجود دارد. با این حال، قفل‌های هوشمند بیشترین ایمنی را دارد. قیمت این محصول از نوع مکانیکی آن بالاتر است. همچنین هر چقدر از قابلیت‌های بیشتری برخوردار باشد برای خرید آن باید هزینه بیشتری بپردازید. برند محصول هم عامل مهمی در تعیین قیمت آن است. برای خرید دستگیره درب می توانید وارد سایت آریا یراق شوید.

تعداد قفل

این عامل به تعداد درب بستگی دارد. اگر محیط زندگی یا محل کار شما بزرگ و دارای اتاق‌ها و فضاهای متعدد باشد به تعداد قفل بیشتری نیاز دارید. البته برای هر فضا به قفل مناسب همان فضا نیاز است. توصیه می‌شود برای درب تمامی قسمت‌های ساختمان از یک نوع محصول یکسان استفاده نکنید. بهتر است محصول مورد استفاده برای درب اصلی با سایر درب‌ها متفاوت باشد.

تعداد کلید

تعدادی کلیدی که باید برای هر درب تهیه شود روی هزینه تعویض قفل درب تاثیر دارد. هر چقدر تعداد کلیدها بیشتر باشد احتمال به سرقت رفتن یا گم شدن آن‌ها هم بیشتر خواهد بود. برای پیشگیری از این مشکل می‌توانید از قفل دیجیتال استفاده کنید. این محصولات فقط با اثر انگشت یا صفحه کلید رمزدار باز می‌شوند.

هزینه نصب

اگر امکان نصب محصولی که به هنگام زمان تعویض قفل درب انتخاب می‌کنید، بر روی درب فعلی ساختمان وجود نداشته باشد باید درب را عوض کنید. در مواردی که درب قدیمی است یا به اندازه کافی محکم نیست هم مجبور به تعویض آن خواهید بود.

برای نصب قفل نیز باید هزینه‌ای در نظر بگیرید. شما می‌توانید برخی از آن‌ها را خودتان نصب کنید اما برای نصب برخی دیگر نیاز به حضور فرد باتجربه و متخصص است. نصب محصولات معمولی ساده است و فقط باید پیچ‌ها را باز کنید. اما برای نصب انواع پیشرفته‌تر باید اطلاعات کافی داشته باشید.

تعویض مغزی قفل درب‌های ضد سرقت چگونه انجام می‌شود؟

دستگیره درب ضد سرقت به تامین امنیت ساختمان کمک می‌کنند. اما اگر قفل مناسبی نداشته باشند بیشتر از یک درب معمولی کارآیی ندارند. فرقی ندارد که برای خرید این نوع درب چقدر هزینه کرده‌اید یا درب شما محصول چه کشوری است. بدون یک قفل مناسب نباید از آن انتظار زیادی داشته باشید.

حتی اگر قفل درب مشکلی ندارد بهتر است هر چند وقت یکبار آن را با محصولی که تکنولوژی جدیدتری دارد، عوض کنید.

درب‌های ضد سرقت دارای دو قفل شب بند و معمولی و دو مغزی هستند.