همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

حضانت فرزند چه شرایط و قوانینی دارد؟

ازدواج امری مقدس است که می تواند فواید زیادی برای زنان و مردان به همراه داشته باشد. ازدواج بین زن و مرد علاوه بر اینکه زندگی سرشار از آرامش را برای آنها به ارمغان می آورد، می تواند منجر به فرزندآوری و ادامه نسل آنها نیز شود. 

ادامه مطلب ...

مراحل نصب قفل دیجیتال

قفل دیجیتال یک محصول امنیتی است که با ارائه یک سری قابلیت های کنترل و امنیتی به عنوان جایگزین دسته های معمولی، وارد بازار ایران شده است. این قفل ها می توانند امنیت خانه، محل کار و هر محیط دیگری را به راحتی برقرار کنند. 
ادامه مطلب ...

ایده های جالب برای دکوراسیون اتاق نوجوانان

زندگی یک نوجوان همیشه منجر به گشت و گذار با دوستان خارج از خانه نمی شود، نوجوانی یک دوران طلایی است و برای ساختن آینده حیاتی است، آینده ای که در آن نوجوان ما در شرف تبدیل شدن به یک زن یا مرد حرفه ای است. محیطی که در آن نوجوان شما می تواند زمان دیگری غیر از بازی و تفریح را برای انجام کاری سپری کند. فضایی را ایجاد کنید که به نوجوان شما انگیزه می دهد فضای فکری خود را توسعه دهد. 

ادامه مطلب ...

آشنایی با فرهنگ ترکیه

ترکیه آینه ای از تنوع فرهنگ ها و باورهای منحصر به فرد است که ریشه در تاریخ چند صد ساله آن دارد. کشوری مدرن که هنوز ردپای امپراتوری های عثمانی و رومی باستان را در گوشه خود دارد و همین امر ترکیه را به کشوری ارزشمند و دیدنی در کل جهان تبدیل کرده است. 
ادامه مطلب ...