همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

ایده های جالب برای دکوراسیون اتاق نوجوانان

زندگی یک نوجوان همیشه منجر به گشت و گذار با دوستان خارج از خانه نمی شود، نوجوانی یک دوران طلایی است و برای ساختن آینده حیاتی است، آینده ای که در آن نوجوان ما در شرف تبدیل شدن به یک زن یا مرد حرفه ای است. محیطی که در آن نوجوان شما می تواند زمان دیگری غیر از بازی و تفریح را برای انجام کاری سپری کند. فضایی را ایجاد کنید که به نوجوان شما انگیزه می دهد فضای فکری خود را توسعه دهد. 

 

یک کتابخانه زیبا و جذاب برای او طراحی کنید تا به کتاب هایش جلب شود و به مدت یک ساعت از تلفن همراه و سایر تجهیزات دیجیتال جدا شود. این کتابخانه ها علاوه بر اینکه یک عنصر تزئینی زیبا هستند، می توانند احساس خوشایندی را در افراد ایجاد کرده و آنها را به سمت مطالعه کتاب سوق دهند.

 دکوراسیون کاری اتاق کودک شما باید متناسب با سلیقه و جنسیت او تغییر کند سعی کنید یک فضای دنج و آرام برای او ایجاد کنید.

نوجوانی دقیقاً مرز بین کودکی و جوانی است، تفاوت زیادی ایجاد کنید و اجازه دهید کودک شما از مرز کودکی عبور کند و وارد جوانی شود. رنگ آمیزی اتاق کودک شما و استفاده از طرح های جدید نقاشی ساختمان مطابق با سلیقه او یکی از مهمترین موارد است، اما اکنون زمان حذف طرح ها و نقوش کودکانه از اتاق است، بهترین رنگ برای اتاق نوجوان و فضای کار او رنگ های خنثی است، رنگ هایی که در ذهن نوجوان شما باعث اضطراب نمی شود.

سرانجام، می توانید رنگ های مورد علاقه وی و همچنین عناصری را که به آنها علاقه دارد با جزئیات بر روی دیوار یا وسایل دیگر پیاده سازی کنید. برخی از اسباب بازی های او می توانند در دنیای کودکی باقی بمانند و اکنون فقط نقش تزئینات کوچک را دارند.

 اگر فرزند شما به موسیقی علاقه دارد، از طرح آلات موسیقی روی دیوار استفاده کنید. یا سقف اعداد و معادلات ریاضی را به روشی خلاقانه طراحی کرده و ... به ذهن نوجوان خود کمک کنید تا به اهداف آینده برسد و فضای الهام بخشی برای او ایجاد کند و اجازه دهید ذهن او به سمت آنچه که می خواهد به آن برسد پرواز کند ...


استفاده مجدد از تخت نوزاد در دکوراسیون

وقتی نوبت به خرید سیسمونی اتاق کودک می رسد، همه چیز زیباست. یکی از کاربردی ترین و زیباترین وسایلی که می تواند اتاق کودک را تزیین کند، تخت نوزاد است؛ اما نوزادی در یک چشم به هم زدن بزرگ شده است و دیگر گهواره وی کار نخواهد کرد. اگر در خانه خود فرزندی دارید، قطعاً یکی از این تخت های کوچک را دارید که احتمالاً سالها در خانه شما مانده است. امروز می خواهیم ایده های جالبی را به شما معرفی کنیم که می توانید این تختخواب های بازنشسته را به فضای داخلی و خارجی خود برگردانید و از آنها برای مصارف دیگر استفاده کنید.

گهواره را به یک نیمکت چوبی راحت تبدیل کنید. این تخت ها به راحتی می توانند یک نیمکت زیبا در گوشه ای از فضای بیرونی شما باشند و از آنها برای گذراندن یک عصر دلپذیر استفاده کنید. این تختخواب ها حتی می توانند به جای فضای بازی در اتاق خواب کودک شما باشند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قاب چوبی به گوشه اتاق ببری ، یک تکه پارچه برای آن سقف ایجاد کنید و یک تشک نرم روی زمین قرار دهید تا یک کلبه چوبی زیبا برای کودک خود بسازید.

باور کنید که با استفاده از این ابزارهای ساده می توان بسیاری از ابزارهای خلاقانه و کاربردی را ساخت. این تختخواب می تواند محلی برای جمع آوری مجلات شما باشد. حتی می توانید از آنها برای خشک کردن لباس خود استفاده کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک تصمیم خلاقانه بگیرید و ظاهر دستگاه خود را تغییر دهید تا استفاده های دیگر را نیز فراهم کنید.

این تخت می تواند یک تختخواب برای ایجاد یک گلخانه زیبا یا یک باغ کوچک برای گیاهان شما باشد. یک بستر چوبی را با یک ظرف مناسب خاک پر کنید و سپس گیاهان خود را در آن بکارید. به یاد داشته باشید که بستر آماده شده باید بتواند نیازهای گیاهان شما را برآورده کند.

صندلی های آویز همیشه برای بزرگسالان هیجان انگیز بوده اند. صندلی کودک را با طناب های محکمی که می تواند وزن صندلی و شما را تحمل کند، روی سقف آویزان کنید، سپس آن را با کوسن های پارچه ای رنگی پر کنید.


برای استفاده از ابزارهای قدیمی، فقط باید خلاق و هوشمند باشید. می توان از هر وسیله قدیمی استفاده بهینه کرد و از صرف هزینه اضافی خودداری کرد. چه کسی فکر می کند که می توان از تخت نوزاد برای چنین هدفی به عنوان مبلمان راحت ، میز تحریر، صندلی آویز، باغ کوچک و غیره استفاده کرد؟!

برای خواندن مطالب بیشتر در حوزه دکوراسیون به سایت رایاکو مراجعه کنید.