همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

همیار اینفو - ارائه دهنده موضوعات روز دنیا

جدیدترین موضاعات را در همیار اینفو بخوانید

4 نوع ایده و سبک معماری برای خانه

سبک های مختلف معماری خانه وجود دارد از جمله: سبک ساحلی، سبک معاصر ، سبک کشور ، سبک التقاطی، خانه هایی به سبک مزرعه داران، مدرن، سبک روستایی، شیک، سبک جنوب غربی، سبک اسپانیایی، سبک گرمسیری ، سبک ویکتوریایی و معاصر غربی  

مجموعه گسترده ای از چندین نوع مختلف سبک و طرح معماری نمای بیرونی ساختمان ویلایی . چه سبکی از خانه را بیشتر دوست دارید؟

بیشتر مردم چندین سبک معماری ویلایی را دوست دارند. با این اوصاف، در صورت خرید یک خانه موجود میتوانید انواع مختلف معماری را بر روی آن پیاده کنید.

هر نوع معماری تاریخچه ای در پشت خود دارد. در اینجا شرح مختصری از تاریخچه به همراه  تصاویر انواع مختلف سبک های معماری خانه را آورده ایم.

 

سبک های معماری یکی از دو روش طبقه بندی نوع خانه است. راه دیگر از طریق نوع ساختمان یا نوع سازه است. برای این طبقه بندی ، 33 نوع خانه ما را با نوع ساختمان در اینجا بررسی کنید.

 

 

1. Adobe Revival

Adobe به خانه آجری گلی معروف است، که یک ماده ساختمانی است که از مواد آلی مانند گل ساخته می شود و از جمله مصالح ساختمانی اولیه است که در سراسر جهان استفاده می شود. بیشتر سازه های خشتی شبیه ساختمان های لپه ای و زمینی است.

از جمله کشورهای مشهور جهان که از خشت گل استفاده می کنند از خاورمیانه، شمال و غرب آفریقا، آسیای غربی، آمریکای جنوبی و جنوبی غربی، اسپانیا و اروپای شرقی است.

هزاران سال پیش ، مردم محلی آمریکا به ویژه در جنوب غربی ایالات متحده ، Mesoamerica و آمریکای جنوبی ، به ویژه در منطقه آند ، از خشت استفاده کردند.

 

قبل از شروع ساخت آجر توسط اسپانیایی ها، مردم پوئبلو عادت داشتند خانه های خشتی خود را با مشت خشت بسازند. این آجرها از قرن 8 قبل از میلاد در اسپانیا رواج داشتند. اندازه آجرهای خشتی متفاوت است که گاهی اوقات از اندازه آجر پخته شده معمولی متغیر است یا ممکن است بین یک تا دو یارد باشد که به عنوان آدوبین شناخته می شود.


2. خانه های ساحلی

خانه های ساحلی اغلب خانه هایی با موقعیت مناسب در کنار اقیانوس هستند. زمانی که شما در حال گذراندن تعطیلات هستید و می خواهید جایی در نزدیکی آب یا حتی در مناطق مرتفع داشته باشید، این خانه ها بهترین هستند.

خانه های Tidewater نیز نسخه ای از این سبک هستند که حتی قبل از دهه 1800 سواحل جنوب شرقی آمریکا را آراسته اند و برای آب و هوای گرم یا مرطوب طراحی شده اند.

ایوان های عریض و گسترده ای که از چوب ساخته شده اند و منطقه اصلی زندگی آنها در یک سطح ساخته شده است، از ویژگی های معمولی خانه آب های مرجانی است. همچنین دارای لبه های جلو و فضای جلوی آب است.

3. یک خانه ییلاقی

خانه های ییلاقی از هند شروع شده اند اما قبل از اصطلاح فعلی آن، صد سال قبل برای اولین بار با نام های مختلف خوانده می شد. در سال 1659 توسط یک انگلیسی به عنوان "Bunguloues" به معنای موقتی و آسان برای ایجاد پناهگاه ذکر شد. اصطلاحات دیگری مانند "bangla" ، "bungales" و "banggolos" قبل از به روزرسانی اصطلاح "bungalow" انگلیسی در سال 1820 یافت شده است.

طبق توصیف انگلیسی ها در هند، خانه های ساخته شده ساختمانهای بلند و کم ارتفاع با ایوانهای پهن و اتاق زیر شیروانی آویزان هستند. سقف قبلی کاهگل بود و بعداً به کاشی نسوز تبدیل شد و با فضای هوای عایق ایمن شد تا از گرمای گرمسیری جلوگیری کند.

سپس در سال 1870 بود که سازندگان خانه های تعطیلات تازه و مرسوم در دریا ساحل انگلیس قبلاً آنها را "خانه های ییلاقی" صدا می کردند و آنها با ظاهری اولیه و خشن در عین حال پر زرق و برق آنها را تمام می کردند.

4. سبک استعماری

سبک استعماری که از تأثیرات اروپایی در حال تکامل است، در سال 1600 آغاز شد و چندین مهاجر اروپایی این تأثیرات را به وجود آوردند، بنابراین این سبک استعماری را با گذشت زمان متمایز کرد. این سبک به دلیل عشق به هندسه شناخته شد و چندین تاب توسط ایالات متحده کشیده شد که باعث می شود در برابر تغییر شرایط آب و هوایی آسیب پذیری کمتری داشته باشد.

 

بعد از آن در دهه 1700 بود که خانه های استعمار از دوره استعمار ایالات متحده توسعه یافتند. اسکان استعمارگران در امتداد ساحل شرقی و ساختن خانه های آنها در آنجا سبک استعماری را تصور کرد.

سال 1880 فرا رسید و خانه های ییلاقی در آمریکا به وجود آمد که سرزمین ها را به طور خاص در نیوانگلند آباد می کرد. علاوه بر این ، شکست بزرگ برای این سبک معماری در جنوب کالیفرنیا بود ، که آن را به مشهورترین سبک در سبک خانه های آمریکایی تبدیل کرد.



منبع: https://www.homestratosphere.com/home-architecture-styles/




مطالب مرتبط: بهترین ترکیب رنگهای ساختمانی